loading...
اخبار روز تکنولوژی ،آموزشی و دانلود نرم افزار و بازی موبایل

برنامه کاربردی ومفید ورزش یار شما را برای رساندن به وضعیت مطلوب خودتان راهنمایی کرده و راهنماو کمک یار شما در این مسیر خواهد بود .شما با استفاده از این نرم افزار و با مطالب ارایه شده و حرکات در آن به نتیجه مطلوب خود خواهید رسید.


نسخه ی دموی oxford dictionary  برای زبان آموزانی است که قصد فهمیدن هرچه بیشتر زبان انگلیسی رادارند.شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت تصویری و مفهومی به یادگیری لغات انگبیسی بپردازید.

شما با استفاده از برنامه کیک و شیرینی می توانید به سلیقه خود وبا بهترین دستورالعمل شیرینی یا کیک مورد نظر خود را آماده کنید .تنها کافیست با پیدا کردن شیرینی و یا کیک مورد علاقه تان طریقه پخت آن را همراه با تصاویر بیاموزید.


این دیکشنری قدرتمند و درعین حال کاربدی می تواند به شما در بسیاری از موارد کمک کند.Fast dictionary  ابزاری بسیار قدرتمند برای پیدا کردن معانی لغات شما می باشد.

امکانات:فارسی به انگلیسی

انگلیسی به فارسی

تلفظ کلمات به صورت آنلاین

رابط کاربری ساده ،کاربردی و سریع

حافظ شیرازی برنامه ای برای دوستداران شعر فارسی و فرهنگ اصیل ایرانی می باشد که شما را با اشعار ناب فارسی وایرانی آشنا میکند.دراین برنامه کلیات اشعار حافظ به همراه فال حافظ آورده شده است.

NetQuin Antivirus ابزاری قدرتمند برای حذف انواع ویروس ها،تروجان ها،اسب های تراوا و ... می باشد که باعث امنیت بالاتر و سرعت بیشتر گوشی شما می شود.همچنین یکی دیگر از مزیت های این آنتی ویروس ابزار ضد هک و ضد سرقت می باشد که شما می بایست آن رافعال کرده و از امکانات آن استفاده کنید.

این نرم افزار کاربردی و مفید می تواند بسیاری از مشکلات سلانتی شما را درزندگیتان برطرف کند.در این نرم افزار تمامی بیماریها و علائم ونحوه مبارزه با آنها ذکر شده است که شما می توانید با مطالعه آنها از بسیاری از مریضی ها نجات پیدا کنید یا از آنها پیشگیری کنید و زندگی سالم تر و پر نشاط تری را داشته باشید.


این برنامه برای هدایت و تغییر کانالها یا به عبارتی کنترل اسمارت تی وی سامسونگ توسط تلفن همراه شماست که شما با استفاده از این برنامه کاربردی و جالب می توانید توسط گوشی تلویزیون خود را کنترل کنید و گوشی شما نقش کنترلر تلویزیون را ایفا می کند.

نرم افزار مجله ماشین این امکان را به شما می دهد که بتوانید اخبار روز و داغ در عرصه ماشین و صنعت آن را بدست آورید.شما کافیست در روز فقط یکبار به اینترنت متصل باشید تا بتوانید جدیدترین اخبار را در حوزه ی صنعت ماشین بدست آورید.

آنتی ویروس Kaspersky ابزاری بسیار قدرتمند برای حذف ویروس ها،اسب های تراوا ،تروجان ها و بد افزارها می باشد که شما می توانید گوشی خود را به صورت کاملاً مفید مدیریت کنید و سرعت گوشی خود را تا چندین برابر افزایش دهید.

شعر نو گونه‌های جدید شعر پس از انقلاب صنعتی یا شعر معاصر که از اشعارقبل خود ساختاری متمایز دارد.

شعر نو فارسی عنوانی است در برابر شعر کهن فارسی از آنجا که در وزن عروضی و قالب از شعر کهن سنتی پیروی نمی‌کند را شعر نو می‌نامند.

چون شعر نیمایی کاربردی نو از وزن عروضی و قالبی بیسابقه ارائه کرده‌است و قبل از اشکال دیگر اشعار نوظهور نشو کرده‌است غالبا شعر نیمایی را با اصطلاح شعر نو برابر می‌دانند. در حالیکه برای کلیت شعرهای غیر سنتی معاصر نیز اصطلاح شعر نو به کار می‌رود.



  این نرم افزار اندروید برای یادگیری هرچه بیشتر شما عزیزان در فراگیری زبان انگلیسی می باشد که شامل تست های موضوعی ،مترادف،متضاد و سوالاتی برای سنجش سواد شما در زبان انگلیسی می باشد.

امروزه یادگیری زبان انگلیسی و فراگیری آن در هر کشور و با هر زبانی تبدیل به یک نیاز عمومی شده است که ما نباید از آن عقب بمانیم.به همین منظور نرم افزارهای آموزشی و برنامه های کاربردی زبان انگلیسی بسیار فراوان اند.فلش کارت 504 نرم افزاری بسیار کاربری است که با فراگیری لغات شما را در درک و فهم بیشتر زبان انگلیسی یاری می دهد.

گوگل ارث نرم افزار محبوب شرکت گوگل است که کاربران آن می توانند با استفاده از ماهواره های فضایی مستقر در فضا  آخرین تصاویر و نمای کوچه،شهر،استان ،کشور و تمام نقاط کره زمین را بصورت کاملاً واضح و دقیق ببینند.این نرم افزار کاربردی برای مشاهده آخرین تغییرات در سطح شهر ویا محل سکونت شما بسیار کمک خواهد کرد.

برنامه آفیس برای انجام کارهای روزمره خود بصورت کاملا حرفه ای می باشد که شما راقادر به خواندن فایل های word،powerpoint،Exel و ... می سازد و همچنین شما می توانید ازامکانات نسبتا خوب آفیس در اندروید لذت ببرید.


 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از چه برند موبایلی استفاده می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 874
  • بازدید کلی : 8,555
  • کدهای اختصاصی
    چاپ این صفحه