loading...
اخبار روز تکنولوژی ،آموزشی و دانلود نرم افزار و بازی موبایل


دلفي‌ (رویای بورلند)

در سال 1995، شرك بورلند زباني را تحت عنوان پاسكال شي‌ءگرا (Object Pascal) طراحي كرد و آن را در ابزاري به نام دلفي (Delphi) به كار گرفت كه بعدها به دليل محبوبيت و معروفيت اين ابزار، پاسكال شيء‌گرا نيز به زبان دلفي معروف شد و امروزه از دلفي به عنوان يك زبان ياد مي‌شود.


برنامه کاربردی ومفید ورزش یار شما را برای رساندن به وضعیت مطلوب خودتان راهنمایی کرده و راهنماو کمک یار شما در این مسیر خواهد بود .شما با استفاده از این نرم افزار و با مطالب ارایه شده و حرکات در آن به نتیجه مطلوب خود خواهید رسید.


نسخه ی دموی oxford dictionary  برای زبان آموزانی است که قصد فهمیدن هرچه بیشتر زبان انگلیسی رادارند.شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت تصویری و مفهومی به یادگیری لغات انگبیسی بپردازید.

شما با استفاده از برنامه کیک و شیرینی می توانید به سلیقه خود وبا بهترین دستورالعمل شیرینی یا کیک مورد نظر خود را آماده کنید .تنها کافیست با پیدا کردن شیرینی و یا کیک مورد علاقه تان طریقه پخت آن را همراه با تصاویر بیاموزید.


این بازی زیبا و محبوب که برای گوشی های تحت اندروید می باشد طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است .شما در این بازی در نقش یک پاندا ظاهر می شوید که می بایست از موانع پیش رویتان عبور کرده و به امتیازات بالا دست پیدا کنید.

این دیکشنری قدرتمند و درعین حال کاربدی می تواند به شما در بسیاری از موارد کمک کند.Fast dictionary  ابزاری بسیار قدرتمند برای پیدا کردن معانی لغات شما می باشد.

امکانات:فارسی به انگلیسی

انگلیسی به فارسی

تلفظ کلمات به صورت آنلاین

رابط کاربری ساده ،کاربردی و سریع

حافظ شیرازی برنامه ای برای دوستداران شعر فارسی و فرهنگ اصیل ایرانی می باشد که شما را با اشعار ناب فارسی وایرانی آشنا میکند.دراین برنامه کلیات اشعار حافظ به همراه فال حافظ آورده شده است.

NetQuin Antivirus ابزاری قدرتمند برای حذف انواع ویروس ها،تروجان ها،اسب های تراوا و ... می باشد که باعث امنیت بالاتر و سرعت بیشتر گوشی شما می شود.همچنین یکی دیگر از مزیت های این آنتی ویروس ابزار ضد هک و ضد سرقت می باشد که شما می بایست آن رافعال کرده و از امکانات آن استفاده کنید.

این نرم افزار کاربردی و مفید می تواند بسیاری از مشکلات سلانتی شما را درزندگیتان برطرف کند.در این نرم افزار تمامی بیماریها و علائم ونحوه مبارزه با آنها ذکر شده است که شما می توانید با مطالعه آنها از بسیاری از مریضی ها نجات پیدا کنید یا از آنها پیشگیری کنید و زندگی سالم تر و پر نشاط تری را داشته باشید.


این بازی که برای شما ایرانیان عزیز و ارجمند طراحی شده است نرم افزاری است برای سنجش میزان هوش و توانایی والبته دقت شما که شما می بایست با دقت وتامل کافی به سوالات آن پاسخ بدهید وبه مراحل بعد سعود کنید که البته لازم به ذکر است که طی مراحل بالاتر بازی سخت تر نیز خواهد شد.

با سربازان خود به قلعه دشمن حمله کنید و آن را نابود کنید.

در این بازی جذاب و مهیج شما می بایست با استفاده از سربازان و نیروهای خود با نیروهای دشمن که نیروی بد می باشند مبارزه کنید وآنها را از بین ببرید و بعد از آنها به قلعه انها می رسید که می بایست ان را نیز نابود کنید .به مرور زمان وبا جمع کردن الماس و سکه سربازان و قلعه خود را ارتقا دهید.در ضمن بعد از گذشت هر 50 مرحله شما باید در یک زمین جدید با دشمنانتان روبرو شوید.

اگر نیوتون ماشین حساب داشت علم ریاضی 200 سال جلوتر بود!

علاقه مردم به محاسبات طولانی وخسته کننده از دیرباز وجود داشته است .اما این محاسبات که بصورت دستی وبدون ماشین صورت می گرفت به محض برخورد با اولین مشکل به بن بست می خورد.حالا در این مقاله به بررسی وجود ماشین حساب در دست نیتون و تغییرات در علم ریاضی بحث خواهد شد.

این برنامه برای هدایت و تغییر کانالها یا به عبارتی کنترل اسمارت تی وی سامسونگ توسط تلفن همراه شماست که شما با استفاده از این برنامه کاربردی و جالب می توانید توسط گوشی تلویزیون خود را کنترل کنید و گوشی شما نقش کنترلر تلویزیون را ایفا می کند.

بازی زیبا و جذاب GT  HD در یبک اتوموبیل رانی می باشد و شما می بایست در سط شهر و با جاده ها و نقشه های مختلف به رقابت با دیگر رانندگان بپردازید و با بدست آوردن پول و شهرت ماشین خود را ارتقا و نقشه های جدید را باز کنید.

این بازی بعد از نصب نیاز به دانلود دیتا دارد.

بازی Gladiator بازی در سبک اکشن و جنگی  می باشد که از خشونت تقریباً بالایی برخوردار است و شما باید رقیبان خود را در مراحل پایین تر نابود کنید تا بتوانید به مراحل سخت تر و بالاتر رسیده و از بازی لذت کافی را ببرید.

فناوری نانو میتواند در هر رشته و عرصه انقلابی عظیم ایجاد کند و آن زا به کلی تغییر دهد  مانند دوستی محیط زست با فناوری های نوین و پیچیده ای که هر روزه ساخته می شوند. آیا همچنین چیزی امکان پذیر است ؟با مطالعه این مقاله و مقالات بعدی جئاب سئالاتتان را خواهید گرفت.

نرم افزار مجله ماشین این امکان را به شما می دهد که بتوانید اخبار روز و داغ در عرصه ماشین و صنعت آن را بدست آورید.شما کافیست در روز فقط یکبار به اینترنت متصل باشید تا بتوانید جدیدترین اخبار را در حوزه ی صنعت ماشین بدست آورید.

آیا تابحال بیسبال بازی کرده اید؟یا حداقل طعم بازی کردن ان را در اندروید چشیده اید؟مطمئناً این بازی جذاب و دوست داشتنی شما را سرگرم خواهد کرد .با دوستانتان بیسبال بازی کنید و رقابتی شیرین را به ارمغان بیاورید.

 

اینترنت ( Internet)‏ ( مخفف کلمه inter connected network شبکه های به هم مرتبط )را باید بزرگ‌ترین سامانه‌ای دانست که تاکنون به دست انسان طرّاحی، مهندسی و اجرا گردیده‌است. ریشهٔ این شبکهٔ عظیم جهانی به دههٔ ۱۹۶۰باز می گردد که سازمان‌های نظامی ایالات متّحدهٔ آمریکا برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی برای ساخت شبکه‌ای مستحکم، توزیع شده و باتحمل خطا سرمایه گذاری نمودند. این پژوهش به همراه دوره‌ای از سرمایه گذاری شخصی بنیاد ملی علوم آمریکا برای ایجاد یک ستون فقرات جدید، سبب شد تا مشارکت‌های جهانی آغاز گردد و از اواسط دههٔ ۱۹۹۰، اینترنت به صورت یک شبکهٔ همگانی و جهان‌شمول در بیاید. وابسته شدن تمامی فعّالیت‌های بشر به اینترنت در مقیاسی بسیار عظیم و در زمانی چنین کوتاه، حکایت از آغاز یک دوران تاریخیِ نوین در عرصه‌های گوناگون علوم، فن‌ّآوری، و به خصوص در نحوه تفکّر انسان دارد. شواهد زیادی در دست است که از آنچه اینترنت برای بشر خواهد ساخت و خواهد کرد، تنها مقدار بسیار اندکی به واقعیت درآمده‌است.


آیا دوست دارید پزشک شوید؟یا اینکه این یکی از آرزوهای شماست .بههر حال شما در این بازی مجازی زیبا و مهیج می توانید در نقش یک دندانپزشک حرفه ای ظاهر شوید وتمامی کارهایی را که یک دکتر انجام می دهد بر سر بیماران بیچاره خود بیاورید.خوب شروع کن دکتر.

فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستارهای گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستمهایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی - عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک - از خود نشان می‌دهند. نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست شناسی، فیزیک کاربردی، ابزارهای نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود. تحلیل گران بر این باورند که فناوری نانو ، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می دهند.[۴] نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.

ایران در فناوری نانو مقام هشتم را در دنیا داراست.

 



جاوااسکریپت ( JavaScript)‏ زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاء است که توسط NetScape تولید شده‌است. این زبان، یک زبان شی‌گرا است که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده‌است.
علیرغم اشتباه عمومی، زبان جاوا اسکریت با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به سی پلاس پلاس(++C) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای یادگیری آسان در نظر گرفته شده‌است. از همینرو دستورهای متداول مانند if, for, try..catch ,"while" و... در این زبان هم یافت می‌گردند.
این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد.


هلیکوپتر نجات بازی بسیار زیبا و جذابی است که شما باید افرادی را که نیاز به نجات دارند را نجات دهید.در این بازی شما در نقش هلیکوپتر می باشید که باید با کنترل کردن هلیکوپتر افراد رانجات دهید.

 موجی از هیولاها به قلعه شما حمله ور شده اند.انها سریع حرکت می کنند، سخت می جنگند و هرگز تسلیم نمی شوند.اما ما اینبار از همیشه قویتر هستیم.

ویژگی ها:حالت های جدید جنگ،قلعه ها و برج های جدید،مراکز تحقیقات جدید و امکانات دیگر

 pou  بازی بسیار مفرح و نشاط آور است که می تواند شما را ساعت ها پای تبلت و موبایلتان می نشاند.سبک این بازی بدین گونه است که شما باید pou  را از سن کم گرفته و او را بزرگ کنید و مانند یک بچه او را بزرگ کنید وبه او غذا بدهید ،او را تمیز کنید،با او بازی کنید ،درهنگام مریضی به او  دارو بدهید و مواظب او باشید تا او بزرگ شود.

آنتی ویروس Kaspersky ابزاری بسیار قدرتمند برای حذف ویروس ها،اسب های تراوا ،تروجان ها و بد افزارها می باشد که شما می توانید گوشی خود را به صورت کاملاً مفید مدیریت کنید و سرعت گوشی خود را تا چندین برابر افزایش دهید.

 

یكي از مهمترين بخش هاي صنعت كشورها صنعت غذايي است كه ارتباط تنگاتنگي با امنيت غذايي افراد جامعه دارد. افزايش جمعيت به همراه گسترش شهرنشيني وافزايش سطح درآمد سرانه نياز به غذاهاي فرايندي را روز به روز افزايش داده است. از اين رو استفاده از فن آوری‌هاي نوين از جمله فناوری‌نانو در اين صنعت بسيار مورد توجه محافل علمي وصنعتي جهان قرار گرفته است.

نانوغذا
به غذاهایی که در تهیه، بسته بندی ویا کاشتن آنها از فناوری‌نانو، یا وسایل نانومتری استفاده شده باشد ویا غذاهایی که به آنها نانومواد افزوده شده باشد، نانوغذا می‌گوییم.

 

 

شعر نو گونه‌های جدید شعر پس از انقلاب صنعتی یا شعر معاصر که از اشعارقبل خود ساختاری متمایز دارد.

شعر نو فارسی عنوانی است در برابر شعر کهن فارسی از آنجا که در وزن عروضی و قالب از شعر کهن سنتی پیروی نمی‌کند را شعر نو می‌نامند.

چون شعر نیمایی کاربردی نو از وزن عروضی و قالبی بیسابقه ارائه کرده‌است و قبل از اشکال دیگر اشعار نوظهور نشو کرده‌است غالبا شعر نیمایی را با اصطلاح شعر نو برابر می‌دانند. در حالیکه برای کلیت شعرهای غیر سنتی معاصر نیز اصطلاح شعر نو به کار می‌رود.



  این نرم افزار اندروید برای یادگیری هرچه بیشتر شما عزیزان در فراگیری زبان انگلیسی می باشد که شامل تست های موضوعی ،مترادف،متضاد و سوالاتی برای سنجش سواد شما در زبان انگلیسی می باشد.

امروزه یادگیری زبان انگلیسی و فراگیری آن در هر کشور و با هر زبانی تبدیل به یک نیاز عمومی شده است که ما نباید از آن عقب بمانیم.به همین منظور نرم افزارهای آموزشی و برنامه های کاربردی زبان انگلیسی بسیار فراوان اند.فلش کارت 504 نرم افزاری بسیار کاربری است که با فراگیری لغات شما را در درک و فهم بیشتر زبان انگلیسی یاری می دهد.

گوگل ارث نرم افزار محبوب شرکت گوگل است که کاربران آن می توانند با استفاده از ماهواره های فضایی مستقر در فضا  آخرین تصاویر و نمای کوچه،شهر،استان ،کشور و تمام نقاط کره زمین را بصورت کاملاً واضح و دقیق ببینند.این نرم افزار کاربردی برای مشاهده آخرین تغییرات در سطح شهر ویا محل سکونت شما بسیار کمک خواهد کرد.

برنامه آفیس برای انجام کارهای روزمره خود بصورت کاملا حرفه ای می باشد که شما راقادر به خواندن فایل های word،powerpoint،Exel و ... می سازد و همچنین شما می توانید ازامکانات نسبتا خوب آفیس در اندروید لذت ببرید.


 


اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که میخواهید یک وبسایت حرفه ای کاملا رایگان داشته باشید توصیه ما به شما خواندن این مقاله است.شما در این مقاله با خدمات هاستینگ و دامنه کاملا رایگان آشنا خواهید شد ومی توانید وبسایتی کاملا رایگان داشته باشید.


 

دیوار آتش (برابر فرهنگستان زبان: بارو) تاربارو یا فایروال نام عمومی برنامه‌هایی است که از دستیابی غیر مجاز به یک سیستم رایانه جلوگیری می‌کنند. در برخی از این نرم‌افزارها، برنامه‌ها بدون اخذ مجوز قادر نخواهند بود از یک رایانه برای سایر رایانه‌ها، داده ارسال کنند. به این گونه نرم‌افزارها، تارباروی دو طرفه گویند، زیرا علاوه بر درگاه ورودی (Incoming)، درگاه‌های خروجی (Outing) هم کنترل می‌شوند. بسته‌های اطلاعاتی که حاوی اطلاعات بدون مجوز هستند، به وسیله تاربارو متوقف می‌شوند. نوع دیگری از فایروال نیز وجود دارد که به آن فایروال معکوس می گویند. فایروال معکوس ترافیک خروجی شبکه را فیلتر می کند، برخلاف فایروال معمولی که ترافیک ورودی را فیلتر می‌کند. در عمل، فیلترکردن برای هر دوی این مسیرهای ورودی و خروجی، احتمالاً توسط دستگاه یا نرم‌افزار یکسانی انجام می‌شود.



تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از چه برند موبایلی استفاده می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 890
  • بازدید کلی : 8,571
  • کدهای اختصاصی
    چاپ این صفحه